24 cze 2015

Od Anieli CD Rey'a

- Przypomiasz mi kogoś - szepnęłam.
- Hm? Kogo? - dopytywał się.
- Nikogo, nieważne. Nie chcę o tym mówić. Jego i tak już nie ma. - odpowiedziałam zła i smutna jednocześnie.
~Mogłam nic nie mówić, teraz będzie za mną łazić i się pytać.~ - pomyślałam
- No okey, nie chcesz to nie mów.. ale jeśli chodzi o kogoś z ro..
- NIE WYMAWIAJ TEGO SŁOWA - warknęłam
Naprawdę chodziło o mojego przybranego wujka.
http://img07.deviantart.net/7595/i/2013/249/4/e/why_do_you_care_about_me_so_much_by_icaitlynn-d6l8s0r.png
Chyba jedna z nielicznych ogarniętych osób z watahy w której byłam. Byłam wściekła, ale jakoś nie umiałam się na niego gniewać. Polubiłam tego basiora - a raczej po prostu mi nie przeszkadzał.
- Wujku, wróć - powiedziałam bardzo cicho
- Co? - zapytał
- Nic.. ja już pójdę. - odpowiedziałam niechętnie.
Rey, oczywiście jak to on poszedł za mną. Nie miałąm mu tego za złe. Dobrze, że mi towarzyszył. A najlepiej, że nic nie mówił. Nie lubię jak ktoś się rozgaduje.
- Kto to? - spytał pokazując na basiora przechodzącego obok nas
- Phill, nowy wilk u nas. Zresztą ja też za długo tu nie jestem. - odpowiedziałam
- Cześć - przywitał się
- Hej - również powitałam basiora
- Siema - odpowiedział nowy

< Phill / Rey? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!