24 cze 2015

Od Kan-D CD Saurona

Zaśmiałam się cicho. W pewnym momencie prawie znowu zasnęłam. Ale usłyszałam warknięcie Saurona. Otworzyłam oczy pośpiesznie, przed Sauronem stał jakiś brązowy wilk.
-Kim jesteś?!-Warknęłam obnażając kły.
-Phill-Warknął i zadrapał mnie w szyję. Rzuciłam się na niego i podrapałam go trochę. W końcu zeszłam z niego i wylizałam łapy z krwi.
-Kim jesteście? Szukam..-Urwał-Watahy Niebieskiej Zorzy, wiecie może, gdzie ona jest? Powiecie mi, a już więcej wam się nie pokażę na oczy.
-Właśnie rozmawiasz z jej Alfą-Zaśmiałam się.
-Tak? A możecie mnie przyjąć? Przepraszam za tę ranę, po prostu nieczęsto widuję kogokolwiek-Zaśmiał się gorzko.
-Jasne.-Uśmiechnęłam się.-A co do rany, to nic takiego. Dobra, jesteś przyjęty, chcesz być w naszej watasze...Wojownikiem? Łucznikiem? Lekarzem?
-Łowcą. Jeśli można-Uśmiechnął się.
-Spoko, załatwione.-Powiedziałam.
-A takie pytanko ostatnie, to jest Samiec Alfa? Znaczy się, twój partner?-Zapytał wskazując na Saurona. Spojrzałam na obiekt wskazywań Phill'a, a Sauron uśmiechnął się gorzko i wzruszył ramionami. Spoliczkowałam go i powiedziałam szybko :
-Nie, nie, nie, nie, NIE.



<Phill? Sauron?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!