28 cze 2015

Od Miu CD Saurona

-Ja już nie chcę.. - mruknęłam, mocno trzymając się koszyka. Sauron stał obok mnie i się śmiał. Zapewne z mojej miny.
-Nie śmiej się! - jęknęłam, przez co chłopak zjechał do wnętrza. Z jego skulonej osoby było słychać spazmatyczne ataki śmiechu.
~*~
Zapadła noc. Nadal byłam obrażona na Saurona, więc korzystając z ciemności, zasłoniłam się kurtyną z gwiazd. Taka peleryna niewidka. Usiadłam na spodzie "balona" w myślach dziękując za to, że opanowałam tę umiejętność. Z uśmiechem obserwowałam Saurona, który pałętał się po koszu z obłąkaną miną. W końcu do głowy wpadł mi złowieszczy pomysł.
-Tu jestem. - szepnęłam cicho, po czym zmieniłam swoje położenie. -Gdzie ty się patrzysz? Przecież mówiłam, że jestem tutaj. - ponownie mruknęłam. Widząc minę Rat'a wybuchłam śmiechem. Nie dało się jej nawet opisać.
<Sauron?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!