24 cze 2015

Od Saurona CD Miu

-Jasne!-powiedziałem głośno.
Miu wręczyła mi broń. Akurat zauważyłem 4 ptaki latające na niebie.
-Ok, pokaże Ci coś.-odparłem.
Strzeliłem w pierwszego ptaka. Kula zabiła go, ale odbiła się od niego i wbiła w drugiego. Z trzecim stało się to samo. Trzy ptaki leżały martwe. Został jeden, lecz zanim zdążyłem strzelić spadła na niego cegła.
-J-jak ty to...?-Miu oniemiała.
-Taktyka moja droga.
-A ten numer z cegłą?!
-To akurat nie ja.
Nagle rozjaśniło się, a zza chmur wyleciał kolorowy balon <taki w którym się lata, no wiecie XD>. To z niego spadła cegła.
-Chcesz się przelecieć balonem?-zapytałem.
-Jasne!
-Ja stawiam!-powiedziałem.
Poszliśmy w strpnę balonu.
<Miu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!