31 sie 2015

Od Newta CD Zan

-Newton, jak szła ta piosenka, co śpiewałeś ją w strefie, co grałeś na gitarze...?-Zapytał Minho.
-To dajcie mi gitarę-Powiedziałem rozglądając się. Gdzieś na rogu siedział bezdomny. Ponieważ miałem jeszcze 100 zyla, zapytałem:
-Przepraszam, mogę na chwilkę pożyczyć gitarę?
-Jasne, jasne!-Uśmiechnął się bezdomny. Wrzuciłem mu 10 zyla do kubka i wróciłem. Stanąłem przed ławką, dzięki czemu Zan mogła usiąść. Zacząłem grać i śpiewać:
Twenty Flight Rock, Thomas Brodie Sangster Cover
Oh well, I've got a girl with a record machine
When it comes to rockin' she's the queen
We love to dance on a Saturday night
All alone, I can hold her tight
But she lives in a twentiest floor up town
The elevator's broken down

So I walked one, two flight, three flight, four
Five, six, seven flight, eight flight more
Up on the twelfth I started to drag
Fifteenth floor I'm ready to sag
Get to the top, I'm too tired to rock...


Kiedy skończyłem, Zan zapytała:
-O kim ta piosenka?-Zaśmiałem się gorzko i odparłem:
-O nikim. Nigdy nie miałem dziewczyny.


<Zan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!