28 sie 2015

Od Amor CD Celes

Postanowiłyśmy wrócić.Po rozmowie z Celest poczułam się o wiele lepiej.W krzakach coś szeleściło,a więc było tam coś żywego.Podeszłam do krzaka i odsłoniłam go.Siedziała tam Chicka moja towarzyszka.Celest uśmiechnęła się do mej towarzyszki i poczułam iż wypadałoby ją przedstawić.
- To jest Chicka moja towarzyszka.- rzekłam
Wadera przywitała się z Chicką i szłyśmy dalej rozmawiając.Doszłyśmy do rozwidlenia które prowadziło do naszych jaskiń.Rozeszłyśmy się do swych jaskiń.Kiedy tylko przekroczyłam próg poczułam się senna,wiec położyłam się spać.
----Rano-------------------
Spałam sobie w najlepsze gdy nagle dotknęła mnie fala zimna.Obudziłam się natychmiast.Celest stała z wiadrem lodowatej wody.
<Celest?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!