31 sie 2015

Od Newta CD Zan

-Nie wiesz, dlaczego tego unikamy! Nie byłaś "tam"!-Zawołałem zmieniając się w wilka i kładąc po sobie uszy i marszcząc brwi. Wszyscy dookoła wydali z siebie głośne "Uuuuuuu".
-Nie byłam w CZYM?-Zapytała odwracając się.
-Powiedziałem, że TY NIE WIESZ dlaczego unikamy tego tematu! Nasi przyjaciele umierali, jeden po drugim, w strasznych męczarniach! Nie zastanawia Cię, dlaczego nie mam łapy? TO ICH WINA.-Wydarłem się. Minho powoli kiwał głową.-Nie wiesz, co to znaczy, kogoś stracić. Tym bardziej, jeśli ten ktoś cierpiał w straszliwych męczarniach i torturach.
-Doskonale to wiem, szanowny Isaacu Newtonie!-Odparła z wyrzutem.
-Nikt z nas nie pamięta swojej rodziny, swojej rasy, ani gdzie mieszka, wiesz, co to za ból? Nie wiedzieć, gdzie się podziać? Przeżywać takie katusze jak "tam"?-Zmarszczyłem brwi.
-CO TO MA DO CHOLERY ZNACZYĆ TAM?!-Zawodziła.
-W cholernym labiryncie!-Zawyłem. Wyraz twarzy Zan zmienił się. Była bardzo zaskoczona.
-Nie rozumiesz, co to jest prawdziwy ból-Zagrzmiał Gally. Kiedyś został ukąszony przez Bóldożercę.-Jako jedyny tutaj przechodziłem przemianę. Wtedy wolałbym zginąć, niż czuć to, co wtedy czułem.


<Zan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!