27 sie 2015

Od Lilith CD Alphonse'a

Nagle Alphonse zmienił się w Springtrapa i zaczął mnie atakować. 
-Alphonse! Przestań! Co Ci jest?!-powiedziałam ze łzami w oczach.
W tym momencie basior znów wrócił do postaci wilka.
-Czy, że ty możesz to kontrolować?-zapytał z nadzieją. Wpatrywał mi się w oczy. Podeszłam do niego i go przytuliłam.
-Ale co?
-To, co się właśnie zdarzyło...
-Chyba tak...
***
Poszłam na krótki spacer, aby wszystko przemyśleć. Gdy wracałam, przypadkiem zobaczyłam Alphonse'a, który chciał skoczyć z klifu.
Jak tylko najszybciej mogłam, podbiegłam do niego.
-Co ty chcesz zrobić?!
-Muszę zginąć, za to, co Ci zrobiłem...-westchnął.
-WCALE NIE! Przecież mogę to kontrolować! Nie możesz tego zrobić! 
-Ale...
-Żadnych ale! Jeśli to zrobisz, ja zrobię wszystko, aby Cię uratować.
<Alphonse? Sorrka, że takie krótkie ;_; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!