14 paź 2015

Od Miu Cd Amor

Odzyskawszy przytomność chciałam wstać. Poczułam jednak przeszywający ból w okolicy żeber i wróciłam do pozycji na wpół leżącej. Przed oczami pojawiły mi się mroczki. Zamknęłam je i potrząsnęłam gwałtownie głową, ponownie wymuszając ból.
-Nie będę tu przecież cały czas siedzieć, jak jakaś księżniczka w opresji.. - burknęłam i wzięłam głęboki oddech. Szybko się podniosłam i chwyciłam korzeni drzewa, które wystawały nad moją głową. Cicho jęknęłam, słysząc trzask w kościach. Powolnym ruchem się rozejrzałam. Kawałek przede mną był cień. Weszłam do niego i znalazłam się obok drzew. Pomiędzy nimi coś jaśniało. Niestety, nie zdołałabym tam się dostać o własnych siłach.
-Miu! - usłyszałam głos Amor.
-Nie! - krzyknęłam i pokazałam język nadjeżdżającej dziewczynie.

<Amor?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!