15 paź 2015

Od Ejme Cd Kaai

- Ejme co się z nią działo? - zapytała Tene.
- Znalazłam ją nad zwłokami innej wadery, wydaje mi sie że to była jej siostra, była bardzo podobna.
- Jest bardzo nie ufna..
Wypowiedź Tenebris przerwało uderzenie czegoś o ziemie. Podeszłyśmy w kierunku z którego wydobył się odgłos.
- O nasza księżniczka wstała, wogóle powiedz nam jak masz na imie?
- Ja.. jestem.. Kaai
- Miło nam cię poznać ja jestem Ejme a to jest Tenebris którą już znasz- oznajmiłam młodej waderze.
- Jak się czujesz Kaai ?- zapytała Tene.
- Wszystko bardzo mnie boli - odrzekła.
- Najpierw coś zjedz a potem dam ci leki- oznajmiła wadera z pawim ogonem.
Podsunęłam waderze kawałek mięsa i czekałam czy zacznie jeść. Zostawiłyśmy dla niej trochę dziczyzny a reszta mięsa była w brzuchu moim i Tene.
< Kaai? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!