15 paź 2015

Od Ejme CD Kaai


- Hej nie uciekaj nic sie nie stanie - mówiłam do młodej wadery.
- Odsuncie sie prosze..- powtarzała Kaai.
- Ejme chyba ja na nią tak wpływam przyprowadź ją do mnie.
Podeszłam powoli do wadery i lekko się uśmiechnęłam.
- Ej ja ci nic nie zrobie, Tene też, chce ci pomóc jest lekarzem.
Kaai nie ruszyła się o krok, podeszłam więc do Tenebris.
- Może damy jej trochę czasu?
- Chyba masz racje nie będziemy jej do niczego zmuszać. A i mam prośbe.
- Mów śmiało- uśmiechnęłam się do lekarki.
- Zapolujesz? Wydaje mi się że długo nie jadła.
- Pewnie - powiedziałam po czym zwróciłam się do Kaai- a ty nie uciekaj o Tene ona nic ci nie zrobi.
Wyszłam z jaskini i zaczęłam iść na tereny łowieckie.
<Kaai?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!