9 sie 2016

Od Jeff'a Cd. Asirii

Straciła pamięć?.. Jak to możliwe w ogóle. Próbowałem słowa dziewczyny dobrać w całość? Interesuje mnie jak to jest.. zostać pozbawionym wszelkich wspólnień, czy też pamięci, uczuć do wszelakich osób. Było to dla mnie nie do pojęcia. Wadera delikatnie uniosła kąciki ust do góry.
- Wiesz współczuję Ci.. choć Miu, znaczy eee..ta dziewczyna była zupełną wiedźmą, nie chciałbym utracić wszystkich wspomnień z nią związanych. Sporo przeżyliśmy. Właściwie sporo jest mało powiedziane. Na pewno jest Ci trudno. - Westchnąłem, wpatrując się w nową znajomą. Ta jakby odwracała wzrok..ja natomiast przyległem do kamiennej ściany jamy. Mam tylko nadzieję że usunęła to zdjęcie. Zaśmiałem się dość głośno, tak że towarzyszka odwróciła łeb w moją stronę.
- Asirii.
- Hem?
- Obiecuje Ci, pomogę Ci przypomnieć sobie kim na prawdę jesteś. Odzyskasz pamięć.
<Asirii?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!