10 sie 2016

Od Jeff'a CD Asirii

Usmiechnąłem się chytrze. Delikatnie również przybliżyłem głowę do tej dziewczyny, tak że nasze twarze dzieliło zaledwie parę centymetrów. Później zaś widząc przerażenie w oczach dziewczyny zaś miałem się mówiąc:
- Jeszcze zobaczymy. - Masz wiele jeszcze cech do komplementowania. Wysoki, przystojny..odważny! Niezmiernie inteligentny, elegancki, skromny. Masę. - wzruszyłem ramionami.
Dziewczyna zaczęła się śmiać, bardzo głośno śmiać. Tak, że czułem na sobie spojrzenia ludzi jedzacych mak-burgery.
- Co Cię tak śmieszy? - burknąłem.
- Najbardziej? "Niezmiernie inteligentny", a od tego
"skromny", to już wyje. - dodała nadal się śmiejąc.
Pff. Rozejrzałem się za budką od kebabów. Nie, nie będę jadł żadnych kurczaków , ani burgerów. Mógłbym pójść za nim nawet na koniec miasta! W końcu w oddali zauważyłem jakąś skromną budę, na której neonowe światełka wyświetlały napis : "Kebab world". Stuknąłem dziewczynę w ramię pokazując palcem 'restauracje'.
<Asiria?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!