4 sie 2016

Od Daniela - Cd. Moon

Cicho ziewnąłem, wpatrując się wpół przymkniętymi oczami w dziewczynę, która głowę wygodnie ułożyła na mojej klatce.
- Spokojnie panienko, ja się nigdzie nie wybieram. - cicho prychnąłem śmiechem. - Po za tym taki układ mi pasuje.. Śpij dobrze. - powiedziałem przymykając dokładnie powieki..
***
Spojrzałem na Moon dalej spokojnie drzemiącą na kanapie, tymczasem ja próbowałem wstać nie budząc jej przy tym.
- Wstawaj śpiąca królewno. - powiedziałem cicho.
W odpowiedzi usłyszałem ciche mamrotanie.. zaśmiałem się.
- Normalnie gorzej ode mnie z Tobą. - powiedziałem ze śmiechem. W końcu jakoś udało mi się zejść z kanapy, natomiast ona ciągle tam tkwiła.. Delikatnie uniosłem dziewczę do góry, wcześniej ujmując w okolicach talii.
W zamian dostałem wrogie spojrzenie skierowane w moją stronę.
- Daaaaan.. - jęknęła.
- Ktoś tu się nie wyspał? Przecież nie będziemy cały dzień leżeć w łóżku prawda?
<Moon? :')>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!