5 sie 2016

Od Asiri cd Amortencja

Przytaknęłam jej, po czym spojrzałam za siebie. Zdążyłam idealnie przez ogromną ulewą. Deszcz siekał tak, że nie można było dojrzeć drzewa, znajdującego się dwa metry przed jaskinią.
- Jesteś tu nowa? - zapytała jasna wadera.
- Owszem - odpowiadam, po czym "potrząsam" futrem, aby pozbyć się z niego nadmiaru wody.
- Tak myślałam. Nigdy jeszcze Cię tu nie widziałam... - dodaje. Uśmiechnęłam się do niej leciutko i kolejny raz wyjrzałam na dwór.
- Nie dziwię się. Może będę już tu z tydzień... Tylko ja należę do tej grupy, która w dzień śpi, a w nocy wychodzi - odezwałam się cicho, patrząc to na wilczycę, to na stworzenie, znajdujące się obok niej.

< Amortencjo? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!