5 sie 2016

Od Amortencji cd Asiri

- Dobrze wiedzieć. Wygląda na to iż jeszcze będzie padać przez długi czas. Poczekaj tu ze mną do rana. - zaproponowałam. Wadera pokiwała głową i obie ułożyłyśmy się do snu. Późnym rankiem obudziłam  się wraz z Asiri.
- Dzień dobryy. - powiedziałam przeciągając ostatnią literę.
- Dobry. - odpowiedziała wilczyca. Na dworze było ciepło i słonecznie. Pogoda była wręcz idealna na spacer. Po burzy powietrze było żywsze. Wybrałam się wraz z Asiri na polowanie. W oddali wypatrzyłam okazałego jelenia, więc popędziłam czym prędzej przed siebie. Chwile potem spożywałam już wraz z osobą mi towarzyszącą posiłek.
< Asiri? >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!