10 sie 2016

Od Asirii CD Jeff'a

- Oczywiście, że umiem zmieniać się w człowieka- odpowiedziałam i lekko się uśmiechnęłam.
- No to na co czekamy?- zapytał, po czym się przeciągnął i, na moich oczach, przetransformował się w ludzką postać. Zaniemówiłam. Jeff kogoś mi przypominał. Tylko... kogo?- Asiria, długo mam czekać?
- Nie, nie. Przepraszam- wymamrotałam i za jego przykładem zmieniłam się w kasztanowłosą kobietę. Mężczyzna ruszył przed siebie, a ja posłusznie podążyłam za nim.
- Musimy iść na wschód. Stamtąd będzie widać Adelifion (przepraszam, jeśli napisałam z błędem)- powiedział, po czym widząc moje pytające spojrzenie dodał:
- Adelifion to duża metropolia z wieloma wieżowcami. O jednym z nich mówiłaś ty. I idziemy na kebaba- mruknął, uśmiechając się szeroko.
Mhm. Znalazł się fan "Kupując kebaba osiedlasz araba", heh.

< Jeff? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!