9 sie 2016

Od Asirii - Cd. Jeff'a

Miejsce, które wspominam dobrze? Sama nie wiem...
- Są dwa takie miejsca... Jedno to wioska, w której się ocuciłam. Byli tam mieszkańcy, których znałam. Oni mi powiedzieli, jaka byłam z charakteru i pomogli się otrząsnąć po jakimś wypadku. Jednak nie czułam się z nimi jakoś specjalnie związana. Temu stamtąd odeszłam. Drugie miejsce, to jakiś wysoki wieżowiec z widokiem na park. Wjeżdżało się do niego windą...- wymamrotałam, marszcząc brwi. Te myśli przyprawiały mnie o ból głowy, jednak chciałam sobie przypomnieć choć część życia sprzed wypadku.
- A kojarzysz może jakąś osobę? Albo... Hmm... Odczucia?
- Do głowy przychodzi mi jedynie wysoka, białowłosa kobieta i...- przyłożyłam łapę do skroni. Widziałam jeszcze jedną osobę, ale jakby zamazaną.- I mężczyzna. Chyba blondyn. Albo z jasnymi włosami.
- Tyle?
- Jak na razie. Strasznie rozbolała mnie głowa, przepraszam- powiedziałam cicho i zamknęłam oczy. Czułam, że przez światło jeszcze bardziej nasila się ból.

< Jeff? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!