9 sie 2016

Od Jeff'a Cd. Asirii

- Spokojnie ja tam bardzo dobrze znam wszystkich członków watahy, Exana nie musisz mi przedstawiać, tego królobójcy czy jak mu tam. Mogę się z Tobą przejść jak sobie chcesz. Co do pamięci, postaram się. Toż to będzie moja misja nr jeden w mym dzienniku misji na watasze. Yes BAYBE! Znajdę sobie z resztą zajęcie. Bo coś ostatnio nie wychodzi to wszystko i nie mam zupełnie co do roboty. Odkąd, sama wiesz co. - kliknąłem smętnie. Delikatnie starałem się uśmiechnąć. Asirii wydawało się widocznie że żartuje czy coś, tyle że.. Nie był to słaby żart, jak prawdziwa misja, którą zamierzałem wypełnić..nie wiem dlaczego zamierzam pomagać nowo poznanej osobie, ale raz czuje że mógłbym na tym skorzystać, a dwa.. Czuje taką wewnętrzną potrzebę czy coś takiego.
- A pamiętasz cokolwiek? Zwykły kolor, miejsce które wspominasz dobrze.
<Asiri>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!