26 kwi 2016

Zmiany, znowu..

Namieszałam. Za bardzo.
Tutaj prześlę specjalne przeprosiny dla Amor, Moon i Kahira.
Otóż wataha stała się taką wataszką w stylu "ojejciu napiszesz dwa opka na miesiąc, od razu będziesz Betą!" - nie, nie, nie!
Porobiłam z każdego hierarchię - żałuję.
Usuwam stanowisko Kappy, Kahir. Nadal tego za dużo...
Moje błędy uświadomił mi pewien jegomość na howrse - nie powiem kto, żeby nie robić gównoburzy.
Tutaj przepraszam Kahirka, ale... Stwierdziłam, że w sumie Moon i Amor bardziej się przykładały do watahy. Amor dodała ostatnio dużo rzeczy, a Moon - szablon, porządek... Prędzej bym jej oddała stanowisko Alfy, niż ją usunęła.
Tak naprawdę, to dodawałeś tylko opka, czasem podsuwałeś jakieś pomysły.
Więc, aby aż tak Cię nie krzywdzić - zostajesz sędzią.
Może niezbyt to do Ciebie pasuje, jednak Sędzia jest tylko jeden.
Jeszcze raz przepraszam. Jeśli to stanowisko Ci nie odpowiada, możesz je od razu zmienić.
-Uraza

3 komentarze:

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!