25 kwi 2016

Od Nir'a cd Amor

-No... laska...-zacząłem.
-Nir bo ci pier*olnę.-powiedziała Amor.
Amor szybko trzepnęła mnie w twarz. Zawyłem głośno i zasnąłem. Kiedy się obudziłem Amor zapytała:
-Ocknąłeś się Nir?
-Kochana... kocham cię.-powiedziałem.
-Uważaj bo zaraz...-zaczęła zdenerwowana.
-No dobra, żartowałem.-odpowiedziałem.
Amor usiadła na progu jaskini. Po chwili usiadłem obok niej.
-Mogę cię zapytać o coś?-Powiedziałem.
-Czy możesz iść do toalety? Tak.-stwierdziła.
-Nie, nie o to.
Już miałem zadać jej pytanie gdy nagle zadzwonił mój telefon. Odebrałem go i usłyszałem strzały, rosyjski język, syreny policji i głos Reik'a.
-Nir! Musisz mi pomóc! Znajdź Eyeless'a!-Powiedział Reik po czym go rozłączyło.
Zacząłem przeszukiwać kieszenie. Znalazłem w nich jakieś damskie stringi, dwa numery telefonu zapisane na kartce i 5000 tyś. rubli. Przez cały czas zastanawiałem się co my zrobiliśmy przez tę noc.

<Amor? Kac Vegas XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!