28 kwi 2016

Od Red'a - Cd. Omegi

Zdziwiłem się na słowa wadery..wydawała się być zaintrygowana wiadomością,że moje ukąszenie przestało ją tak cholernie piec,jak było z przed paru miesięcy.. - Nie dam rady Ci,tego tak po prostu wytłumaczyć. - mruknąłem,wzruszając ramionami. - Myślę,że po prostu czerpiesz teraz z tego więcej przyjemności,uważasz że jest to coś..dobrego i nie stawiasz dużego oporu. - dodałem,po chwili namysłu. - Teoretycznie,nawet jakbym spróbował zrobić Ci krzywdę,moim ukąszeniem..nie zdało by się to na tyle,co dajmy na to dwa miesiące temu. - Masz szczęście,bo i tak nie zamierzam. - odrzekłem szarmancko.Wziąłem łyk zimnego napoju..mimowolnie poczułem dreszcz.
Dawno nie czułem w ustach,alkoholu..Wypiłem bez opamiętania szklankę,a potem zamówiłem butelkę wina,które bardzo lubiłem.Po jednej szklance,nie widać było zbytniej różnicy w moim zachowaniu,jednak po paru kieliszkach czułem się dość dziwnie.Zacząłem pleść różne bzdety..Zwłaszcza w stosunku do Omegi byłem dość 'nachalny'.
<Omega? Upity default smiley xd ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!