28 kwi 2016

Od Daniela - Cd. Moon

Skinąłem lekko głową,otwierając drzwi i delikatnie podtrzymując je przed nosem dziewczyny,aby ta na nie,nie wpadła.Kierowaliśmy się w stronę mojego mieszkania..wziąłem od towarzyszki tekturowe pudełko,w którym siedziała nasza kolacja..trzymając ją w obu dłoniach,szedłem do przodu..
Dopiero potem,zwolniłem tempa,aby Moon mogła swobodnie przechadzać się obok mnie..jakoś nie umiałem zacząć rozmowy,choć w większości sytuacjach w ogóle nie musiałem..temat sam się nasuwał.Spojrzałem na moje ubranie..powinienem jak najszybciej wybrać się do jakiegoś sklepu,odzieżowego.Stare potargane,czarne dżinsy i podobnie jak spodnie,czarna bluza tkwiły na mnie dosłownie od wieków.Choć..nie miałem najmniejszego zamiaru ich wyrzucać,były jakby częścią mnie.Sam powinienem bardziej wziąć się za siebie,choć trzymam się dość dobrze.
Dziewczyna kroczyła,stawiając długie kroki..na asfalcie.
- Moon..a co z Jeff'em? - zapytałem,słysząc o plotkach mówiących,że Moon i Jeff The Killer,znany jako JtK,byli razem.
<Muun? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!