30 paź 2015

Od Tenebris - Cd. Daniela

Co prawda nie lubiłam zbytnio rzucać się w oczy, jednak przystąpiłam na pomysły Daniela. W końcu... Chyba tak wyglądało dbanie mężczyzny o kobietę- po prostu rozpieszczał mnie. Rzuciłam cichutkie "za chwilkę wracam" i wyszłam z pomieszczenia.
~~*~~
Podczas szybkiej kąpieli przez moją głowę przebiegały tysiące myśli. Wyszłam z wanny, ociekając wodą i chwyciłam jeden z jedwabiście miękkich ręczników. Wytarłam mokrą skórę i pospiesznie ubrałam się. Wychodząc z łazienki dosłownie wpadłam na właściciela mieszkanka. Zaśmiałam się cicho, widząc zaczerwienioną twarz Dan'a.
- Przepraszam, zagapiłam się.

<Daniel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!