30 paź 2015

Od Minho CD Sory

Trudno było mi powiedzieć, że Sora nie była interesująca. Ciekawiła mnie jej odwaga i śmiałość. Mimo wszystko nie chciałem się do niej przywiązywać. Niby Próby, Zmienne i wszystkie inne testy mam za sobą, ale ta dziura w duszy, którą zostawił po sobie Newt jest po prostu zbyt bolesna. Newt i Alby nie żyją, a ja ich nie uratowałem, więc nie zasługuję na szczęście. Dobra, zapomnij. Odgoniłem złe myśli o kolegach i pobiegłem do swojej jaskini. Jaskinia była pełna wielu korytarzy. Akurat, kiedy wchodziłem do jednego, Zan zamknęła książkę, którą studiowała i wyszła. W głowie widziałem migawki momentów z labiryntu, ale skupiłem się na rozglądaniu się po jaskini. Długie rozmyślanie o dzisiejszym dniu przerwał nagły głos Sory:
-Hm..Czyli to tu mieszkasz.



<Sora?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!