31 paź 2015

Od Sory CD Minho

- Zobaczysz, kiedyś odkryję twoje tajemnice. - mruknęłam, po czym poprawiłam się. - Znaczy, hej! Czy to wyprzedaż, tam o? - pokazałam na sklep, łapiąc Minho za rękę i pobiegliśmy w jego stronę. No dobra, raczej ja biegłam a on ciągnął się za mną po ziemi.
- Serio musimy tu siedzieć? - westchnął, oglądając fatałaszki. Nieźle, kolekcja zimowa! Trzeba zobaczyć, co tutaj mają. Na jakiejś półce znalazłam ciemny szal i czapkę. Z uśmiechem włożyłam na siebie nakrycie głowy, a Minho dostał szaliczek.
- Wyglądasz słodko~! - złożyłam ręce i podparłam nimi podbródek. Minho przewrócił ironicznie oczami. Wyjęłam gotówkę z portfela i zapłaciłam za ubrania.
- I nie waż mi się tego zdejmować kiedy jestem w pobliżu. - zagroziłam mu, poprawiając go. - Wymiętoliłeś się tak, jakbyś przed chwilą wyszedł psu z gardła.
- Może tak było. - wzruszył ramionami. Zaśmiałam się cicho, ponownie biorąc go pod rękę. - I czy "to" jest konieczne? - wzrokiem wskazał naszą postawę.
- Nie, ale jest fajnie. - stwierdziłam, idąc przed siebie razem z nim. Wstąpiliśmy do jakiegoś baru, eleganckiego. Zasiedliśmy przy stoliku pod oknem. Minho chyba nie był zadowolony, ale co tam. To mój wieczór. Zamówiłam sobie małą czarną, jemu też, chłopak jednak odmówił.
- Więcej dla mnie. - zaśmiałam się, mrużąc oczy. - Poza tym, naprawdę musisz być taki tajemniczy? - dopytywałam się.

<Minho? Dziwna atmosfera D:>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!