30 paź 2015

Od Sory CD Minho

- Tylko teraz powiedz, traktujesz tak każdego basiora na swojej drodze? - podniósł znacząco brew. Zaśmiałam się głośno, po czym odpowiedziałam poważnie.
- Wiesz, ty byłeś jednym z wyrzutków i zrobiłam Ci najgorszą formę kary. - momentalnie dostał wytrzeszczu oczu. Pokazał na mnie drżącą łapą.
- Serio...?
- Tak! Zazwyczaj daję im z liścia, ale ty dostałeś darmowy całus! - uśmiechnęłam się lekko i w podskokach podeszłam do niego, wcierając mu śnieg w pysk. Dlaczego on uważa, że ja robię coś dziwnego nowym? Chyba nie jestem taka zboczona, jak wszyscy, w tym ja, uważają, prawda?
- Uff, myślałem, że... - zatkałam mu łapą usta. Popatrzył się na mnie dziwnie.
- Możemy to kiedyś powtórzyć, wiesz~? - zaproponowałam, mrużąc oczy. - A tak w ogóle będę już spadać. Robota czeka! Trzeba się wyspać, ułożyć futro i poszukać obiektu eksperymentalnego. Pa pa! - pożegnałam się, wbiegając w krzaki.

Minho? Sry za długość ._.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!