29 paź 2015

Od Nuty

Pewnego razu gdy byłam z moją siostrą Rose na polowaniu. Znalazłyśmy tam nieżywego zająca ze śladami krwi, trochę się zdziwiłyśmy, bo żadne wilki nie zostawiają swojej zdobyczy.
-Rose dlaczego ten zając tu leży? -zapytałam
- Nie wiem, Nutko- odpowiedziała mi Rose
Nie zastanawiając się dłużej poszłyśmy dalej na Tereny Polowań. Nagle zobaczyłyśmy zająca Rose zaczęła biec, a ja za nią. Upolowałyśmy go i zjadłyśmy, a potem poszłyśmy do Wodospadu Szczęścia.
-Jak tu ślicznie- powiedziałam jak go ujrzałam
-Masz rację, tu jest pięknie, ale musimy już wracać– powiedziała Rose
-Dlaczego- zapytałam zdziwiona
-Raz widziałam tu inne wilki, no chodż-odpowiedziała
<Rose? Brak weny L>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!