30 paź 2015

Od Kiby Cd Savey

Popatrzyłem na nią zachowywała się nieco dziwnie.
Tak jakby nagle straciła panowanie nad sobą, tak ona je straciła
rozważałem dwie opcje demon lub rasa .. kiedyś się już z czymś takim spotkałem ale to oznacza jedno wilk nie panuje nad tym kim jest a to jest poważny problem. Gdy wpadła w amok zaczęła biegać i niszczyć złapałem ją i przycisnąłem do ziemi szarpała się długo ale nagle przestała .
-Chaos ?
Wadera skinęła głową
-I wszystko jasne masz poważny problem tak jakby nie panujesz nad samą sobą, to częste u chaosu ale większość wilków panuje nad tym przez co siła i wytrzymałość oraz skuteczność walki wzrasta niemal o połowę ..

<??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!