29 paź 2015

Od Kiby Cd Savey

Zaprowadziłem ją do medyczki,co prawda co chwila się potykała. 
Ale cierpliwe spokojnie ja tam doprowadziłem. Kiedy Medyczka ją zobaczyła poszła po narzędzia Savey chwile siedziała po czym popatrzyła na mnie i niepewnie powiedziała 
- Przepraszam że jestem taką kaleką i problemem.
Popatrzyłem na nią 
-Mam młodsza kuzynkę .. więc spoko .. co prawda jest o wiele potężniejsza od ciebie i tylko raz była na prawdę ranna. Savey nieco się zmartwiła. 
Po chwili Medyczka wróciła, wstałem i ruszyłem do wyjścia 
-A Pan gdzie tez jest ranny .. 
Miałem tylko ranę na klatce piersiowej i kilka ugryzień na grzbiecie .. 
-Nie nie jestem .. -rzuciłem i wyszedłem 
Kiedy siedziałem przed jaskinią i czekałem zobaczyłem jak Itami idzie gdzieś z Exanem nagle z zamyśleń wyrwał mnie głos Medyczki.
-Chodź !
Wróciłem do jaskini Savey była opatrzona 
-Spojrzę tylko na te rany okey -Medyczka się upierała 
-Niech będzie .. m
Przemyła mi rany po czym zszyła na żywca te na klacie i dwie na grzbiecie nawet się nie skrzywiłem. 
-Gotowe .. 
Podszedłem do Savey .. 
-Gdzie mieszkasz 
-W jaskini Eosa 
-Ja tez .. chodź to cie odprowadzę .. 

<Savey>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!