Questy

Strona ta jest poświęcona jak widać w tytule - questom. Zapewne nie muszę tłumaczyć, iż będą pojawiać się tu zadania ( w postaci opowiadań o określonych warunkach), jak i zagadki. Oczywiście, za każdą dobrą odpowiedź na pytania otrzymuje się 2 Drachmy. Prosiłabym, aby wysyłać odpowiedzi na zagadki do garn666, ponieważ łatwiej byłoby nam i mi załatwić sprawy dotyczące comiesięcznego przydzielania Drachm.

~~*QUESTY*~~

  1. Kiedy powstało WNZ?
  2. Który wilk jest najstarszy? (Chodzi o datę dołączenia)
  3. Ilu mamy adminów?
  4. Czy Uraza miała przedtem watahę? (dodatkowa Drachma za podanie nazwy)
  5. Jak miał na imię syn pierwszej Alfy? (przed resetem)
  6. Jak nazywała się pierwsza Alfa na tej watasze?
  7. Kiedy wypada jubileusz 2 lat istnienia watahy?
  8. Który admin jest odpowiedzialny za szatę graficzną?


~~*ZADANIA*~~

Zadanie 1. Podróż donikąd.
{Obrazek pochodzi ze strony Ultra Downloads}
Wszystko było tak, jak zawsze. Rutyna? A i owszem. Wiosna trwała w najlepsze, pogoda typowa dla tej kapryśnej pory roku dała o sobie znać dopiero nocą. Akurat wtedy, kiedy wszedłeś na jedną z ruchliwych ulic jednego z pobliskich miast. Wtedy też zaczepił cię jakiś podejrzany typek, prosząc o chwilę uwagi. Robił za jasnowidza czy innego z ulicznych szarlatanów, którzy patrzą tylko na kasę. Udasz się w podróż. Śmierć szepcze jednemu z twoich do ucha... Te słowa pozostały w twojej pamięci, zaś po powrocie panika Alfy tylko potwierdziła przepowiednię.
O co dokładnie chodzi: Mamy typka. Mamy zagrożenie. Jeden z członków watahy zachorował na jakąś dziwną chorobę, medycy ogłupieli, szamani załamali łapy, alchemicy tylko kręcili łebkami. Musisz odnaleźć lekarstwo. Tylko nie wiadomo, gdzie może ono być. I jak wygląda. Szybko, życie bliskiej ci osoby wisi na włosku, spiesz się...
Wymagania: Co najmniej trzy akapity || Tysiąc słów lub więcej || Opis sytuacji, podróży, działania leku
Nagroda: 100 KR || 50 DR
Admin nadzorujący: Ogólnie członkowie administracji

~~*~~

Zadanie 2. Bitwa.
{Zdjęcie znalezione na Devianart by Call OF War }
Posłańcy przynieśli smutną wiadomość - odbędzie się wojna. Oczywiście z watahą Kryształowej Perły. Obwiniają oni watahę twoją o kradzież legendarnego miecza Asilini - miecza pierwszej Alfy strony przeciwnej. Twoim zadaniem jest odnaleźć miecz i odnieść go do właściciela.
O co dokładnie chodzi: Sprawa jest prosta - mamy odnaleźć złodzieja, a miecz odnieść do Alfy watahy Kryształowej Perły. Musisz się spieszyć ponieważ zbliża się nieunikniona wojna.
Wymagania: Dwa akapity || Pięćset słów || W miarę dużo opisu.
Nagroda: 50 KR || 30 DR
Admin nadzorujący: Amortencja
* Amor następnym razem zanim coś wstawisz, sprawdź więcej niż trzy razy /Savey

~~*~~

Zadanie 3. Nowy Świat.
 
{Obrazek autorstwa CrisCold}
Poranna rosa pokrywała trawę i liście niższych drzew. Słońce dopiero wschodziło, jednak Ciebie już nie było w jaskini. Wyruszyłeś na polowanie. Jednak coś poszło nie tak. Dziwny błysk, poświata dochodząca zza wodospadu. To zwróciło twoją uwagę bardziej, niźli stado jeleni. Wyruszyłeś w tamtą stronę, a Twoim oczom ukazał się zupełnie inny świat. Chcąc wrócić, wycofujesz się w miejsce, z którego przybyłeś. Ale cóż to? Portal zniknął.
O co dokładnie chodzi: Przez swoją ciekawość teleportujesz się do innego świata. Zauważasz, że portal zniknął, a ty musisz wrócić. Jak to zrobisz?
Wymagania: Trzy akapity (początek | rozwinięcie | zakończenie) || Minimum 800 słów || Opisz, jak wygląda świat, w którym się znajdujesz. Jakie są twoje odczucia, kiedy widzisz błysk?, a jakie, kiedy odkrywasz nowe miejsce?
Nagroda: 70 Kr || 40 Drachm
Admin nadzorujący: Ogólnie członkowie administracji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!