13 paź 2015

Od Dijstry CD Brendy

-ty głupia suko, nie wiesz że ja jestem wilkiem ognia-anulowałem lodową moc z mojego mózgu i mogłem znowu funkcjonować, Przeczołgałem się do wody i za nużyłem pysk w wodzie, wytrzeźwiałem. Gdy Brenda nadchodziła złapałem ją za szyję i wrzuciłem do wody. Wskakując zanurkowałem w wodzie i podpłynąłem do Brendy, zaciągnąłem ją na dno i uderzyłem ją głową o głaz, utraciła przytomność. Wciągnąłem ją na powierzchnię i dla przyjemności wsadziłem jej język do pyska, całując ją pocałunkiem francuzkim. Oblizałem się i zostawiłem ją na pastwę losu. Nie mogłaby się ogarnąć ma takiego guza a uderzając ją głową o głaz nie robiłem tego lekko.

<Brenda>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując, zachowujmy kulturę wypowiedzi. Pamiętaj, to, jak się wyrażasz świadczy tylko i wyłącznie o tobie!